torsdag den 1. september 2011

Kende du det?

I går besluttede jeg mig for at udestuen skulle haven en ordentlig gang rengøring.

Samtidig kunne jeg hygge med lidt sensommer....



Da Tom kom hjem, spurgte jeg om ikke han synes der var blevet hyggeligt i udestuen.

Han gik da straks ud for at kigge, og stod længe og kiggede rundt - for at "opdage" hvad der var sket.

Pludselig lyser han op, og siger, der er nogle af blomsterne fra terassen der er kommet ind.

DET VAR DET ENESTE, DER IKKE VAR SKET.

OM HAN RØG I MINUS POINT - det tror jeg nok!!!!

det eneste der kan redde ham lidt er, at sommerblomsterne godt nok plejer at overvintre i udestuen.

3 kommentarer:

  1. Jamen MÆND altså, dette kunne lige have været min!!!

    De er håbløse ind imellem.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. hej Jo

    ja enten har de hovedet under armen eller og kan og vil de bare ikke se og høre ....
    her er liiige vasket gulv ... og så tror de s.. det er i orden at gå ind med sko ...grhhhh....
    kram til dig og håbløse Tom
    ps . fine stilleben

    SvarSlet
  3. Ha det kunne også ha været min mand, jeg tror han går med skyklapper på...
    KH hanne

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.