lørdag den 24. september 2011

Jeg har vundet

Denne skønne gemmepose fra Kisser, den er jeg rigtig glad for, men jeg er sikker på at Clara, som jeg synes skal have posen, da hun er en rigtig hestepige, bliver endnu mere glad.


I øjeblikket er vi i sommerhuset, og jeg synes det var synd at min flotte blomstergave skulle stå hjemme til ingen verdens nytte, så den kom med på tur, og står nu og pynter uden for sommerhuset.



Skulle en af jer komme forbi, skal i være så hjertelig velkommen



Jeg har meldt mig til M og M patchwork månedstæppe (jo jo man har godt nok fået bassillen) så det er jeg gået i gang med



Jeg har tænkt mig at holde mit tæppe i farveskala farver



Og sådan ser det ud når jeg holder sieste udendørs, mens Tom passer sofaen idenfor.

Jeg er "allerede" færdig med september måneds 1. blok, 1. ud af 4, men jeg når det!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Er du da rigtig vimmer mand ... du ER s.. da ramt at den ganske frygtindgydende basile ...
    masser af blomster først på ugen ... og nu med
    1.blok færdig allerede ....jeg er slet ikke i tvivl ...du når det ... og hvor bliver det flot i de glade klare ensfarvede stoffer :o)
    Du er sandelig en dygtig elev... tihi ...
    men du kunne da godt ha taget giverne af blomstergaven med til vesterhavshytten :o)

    kæmpe weekend kram M

    SvarSlet
  2. Det forstår jeg ikke, skrev en lang kommentar igår og idag er den væk.

    Prøver lige igen.

    Jeg synes også du glemte at sige at giverne måtte komme med, jeg skulle ikke have været længe om at pakke!!!

    Kan godt se basilen er slem, både blomster og nu også M&M - uha.
    Så fint det bliver og så anderledes i ensfarvet, god ide!!

    Stort kram og nyd dagene ved sommerhuset.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  3. Kære Jo
    Sommerhus hygge i dejligt sen, sen sommervejr. Bare det var mig...
    Flot pose. En god måde at genbruge ældre broderier, eller dele nye...
    God Søndag / RikkeBo

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.