torsdag den 16. juni 2011

Nogen husker bedre ....

Jeg var til et rigtig hyggeligt blogtræf i går hos Elsemarie, og det er så her det med hukommelsen kommer ind.

Selvfølgelig havde jeg glemt mit fotografiapparat, men så er det jo godt man har mobilen!! - hvis man så ellers HUSKER at bruge den!!

Men et par stemningsbilleder blev det da til


Vi "flittige" piger rykkede udenfor med kaffen, men derfor kan "man" jo godt arbejde.


Ja nogen ta´r selvfølgelig mere afslappet på det, end andre.

Elsemarie og din søde datter Jane - Tusind tak for en rigtig hyggelig dag, med rigtig god mad, og masser af det, og som man nok kan tænke, blev der snakket, uddelt erfaringer osv. og til hele flokken, håber virkelig vi snart ses igen.

Jeg har været lidt en rendemaske på det sidste, så jeg var ved at tro at hyldeblomsterne var færdig inden jeg fik tid til at plukke, men der var gevinst på morgenturen - heldigvis.





God dag til jer alle

4 kommentarer:

  1. Tak for en dejlig dag igår.
    Godt du fik lidt hyldeblomster, skal også lige have samlet til en enkelt portion hvis jeg kan nå det.
    Knus Lene

    SvarSlet
  2. Tak for igår ;)
    Det var hyggeligt.

    Yt

    SvarSlet
  3. Tak for hyggeligt selvskab i går ;-)
    KH Inger

    SvarSlet
  4. hej Jo

    tusind tak for i går ... det var som altid ( kan man sige det med 2x) super dejligt at være sammen med dig :)
    .... lækre billeder med cykel og kurve :)
    go' fornøjlese med saften ...
    glæder mig til vi ses igen inden længe kram♥

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.