onsdag den 29. juni 2011

Ikke studenterfest ....

heller ikke landsmøde i Venstre.....

Med bedstefars fødselsdag



I år havde han været - lige en tand for sød - det var pænt varmt, men en skøn aften.

De andre år ar han været så heldig at have lyserøde roser på bordet, det er som regel det der blomster i haven på den årstid, men i år forbarmede jeg mig over ham, og dækkede et "drenge" bord, men blå kornblomster, og blå lys.

Tror ikke han går så meget op i detaljen, men alligevel.



Mindste barnebarn på 4 år, var lidt rundt med fotoapparatet, og har taget lidt stemningsblleder.

Jeg ved altså ikke hvor han har fra, at der skal være vinflasker i centrum på næsten alle billeder, måske jeg skal snakke lidt med husfotografen derhjemme (læs hans mor).

Håber i nød den dejlige sommeraften


2 kommentarer:

  1. Tillykke med Bedstefars fødselsdag. Ja i har da haft en super lækkert vejr til at holde den i.
    Sødt bord i drenge farver også selv om du ikke mener han går op i det, så har du da helt sikkert glædet ham.

    Hmmm ja det kan da godt være du skal have en snak med den vinflaske fotograf´s mor :-)

    Fortsat god fornøjelse.
    Knus Lene

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.