lørdag den 15. januar 2011

Smilende træstub

Efter en tur rundt i haven, her i sommerhuset, faldt jeg over denne smilende træstub.
To smilende øjne, og mund sågar med tænder.
Må indrømme jeg blev i dejligt humør, der sker ikke så meget andet i haven i øjeblikke, måske derfor man får øje på detaljen


Der er også andre end mig der har følt sig velkommen i naturen, af det smilende ansigt.

På næste billede kan man ane, at der er flyttet et dyr ind hos stubben.

Håber også I får en dejlig lørdag.

2 kommentarer:

  1. Ja sådan en rundtur i haven er altid guld værd ☺
    Rigtig dejlig weekend til dig

    SvarSlet
  2. Han er godt nok fin din lille havemand, mon der er noget arbejde i ham ;o) hehe!!!
    Hvad med jeres egern, har de fået gnavet huset helt i stykker???

    Masser af krammer til jer 2 gamle... ups nej undskyld da, der er ikke nogle til at holde mig op på mit nytårsforsæt ;o)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.