søndag den 9. januar 2011

Gourmetmiddag

Så er det vist ved at være tid til et indlæg, jeg har været en flittig læser af alle jeres indlæg, og tænkt, nu må du altså igang.
Det kom jeg så nu!!!
Julen er pakket væk, rengøringskluden flittig brugt, og jeg er sikker på der har været holdt indtil flere "faglige" møder i min støvsuger, der er ihver tilfælde mange stankelben der er blevet hjemløse
Det er ikke fordi, der ikke er sket noget i den kreative retning, men jeg synes meget af det jeg havde gang i, ikke lige havde noget med julen at gøre, og derfor skulle vente til senere, så i de kommende uger vil jeg vise hvad jeg har haft, og har gang i.
I fredags havde vi gæster til noget så eksotisk som FISKEFRIKADELLER, der hører godt nok en lille historie til de frikadeller.
Vi er så heldig at have en "oldefar" på snart 82 år, der stadig er så frisk, at han indimellem tager på Lillebælt og fanger torsk, det nyder vi så godt af hjemme hos os, og børnebørnene elsker fiskefrikadeller, så det er blevet en tradition, at vi alle samles, når menuen står på denne ret.
Og lidt forår på bordet gør ikke aftenen mindre hyggelig vel?

1 kommentar:

  1. Så smukt et bord, hvem der bare havde kunne deltage :( Men ungerne nød godt af det og siger, at jeg skal hilse Bedstemor og sige Taaaaak for mad ;o)

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.