søndag den 23. december 2012

1400 kr. sparet........

Ikke så tosset i denne - til tider - dyre juletid

For nogle måneder siden så jeg en jakke, som kom under kategorien - må eje - mennn
1600 kr. var lige i overkanten af mit tøjbudget

Så her er min udgave af jakken, syet i uld, med skind på underkraven og som "lapper! på ærmerne.

Stoffet løb op i 200 kr. og skind til krave osv. var fra lageret ......





Ellers er december gået med at lave julegaver - og traditionen tro, glemte jeg at tage billeder inden gaverne blev pakket ind, og afleveret, men måske kan jeg lokke modtagerne til at tage billeder efter juleaften.

På pindene er der i øjeblikket "glade striber" 

Øhhh "glade striber" min er vist en vinterudgave, i sort og brunlige farver


Og så er det ikke kun mig der har været kreativ her i december, husbonden er også ved at komme efter det....

Nyd lige min granplantage, som han har drejet i træ



Med billeder plantagen og lysene vil jer ønske alle i blogland en  rigtig god jul

7 kommentarer:

  1. Skøn jakke og dit strikketøj ser også dejligt ud :-)
    Din granskov er fantastisk - dygtig husbond du har.
    Glædelig jul

    SvarSlet
  2. Hvor er din jakke blevet flot og den ser utrolig professionel ud - ville ønske, at jeg havde dine evner!!! Og så for 200 kr - utroligt!
    Din mand er da helt vildt kreativ - den lille granplantage ser bare så hyggelig ud :-D
    En god jul til dig også....og din familie naturligvis
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Kære Jo
    Smuk jakke..:o)
    Måske man kunne bestille lidt træstager, de er så flotte..
    Håber vi ses d. 27.12.12 til en kop kaffe..!!
    Glædelig Jul til Dig og Dine.
    CyberKnus / RikkeBo

    SvarSlet
  4. Kære Ven :)
    ååååhhhhhh ......
    Den jakke er så flot til dig :)
    -læs jeg ønsker mig også sådan én ♥♥
    Kære julemand -læs Tom - jeg ønsker mig.....
    og wauw dine "glade" striber ... du er nået langt :) ....Er det ikke rigtigt at man næsten ikke kan stoppe igen :)
    Jeg nåede heldigvis at se gaverne inden indpakning :)
    kæmpe kram og glædelig jul til jer ♥

    SvarSlet
  5. Kære Jo!
    Så fin jakke du har fået syet dig. Åh der var de igen, træerne :-) Dygtig mand du har.
    Knus og glædelig jul.

    SvarSlet
  6. Kære Jo <3
    Sikke en fin jakke du har syet dig, dejligt at kunne selv :)
    Dine glade striber bliver da rigtig god! Og sikke en fin plantage af graner din dygtige mand har lavet! De passer så fint hjem til dig kan jeg se :)
    Glædelig jul til dig og familien.

    Kram Gitte

    SvarSlet
  7. Det er da en helt fantastisk flot jakke! Og også superflot granplantage.
    Tak for dine kommentarer hos mig og rigtig god jul
    Kh Anne

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.