onsdag den 22. august 2012

2 nye venner.......

i den seneste tid har eg brugt rigtig lang tid sammen med mine 2 nye venner

1. ven er den her sav, som jeg har betjent ivrigt


For at klargøre træ til dette her



Nyt brænde og redskabsrum ved sommerhuset

2. ven er ham her



som trofast har hjulpet med at passe på alle leverede materialer, han har boet under pressenningen, der har været lagt over materialerne.

I den kreative afdeling sker der da også lidt.

Denne gamle bluse er lavet om til ny kosmetikpung.



Alle blokke til månedstæppet er færdige og sammensyningen er begyndt.


Og lyse sommernætter er godt på vej



5 kommentarer:

  1. Hej :O) Fine venner du har. Jeg ved nu bare ikke helt med ham Hr. Tudse.. Jeg har sendt post til dig i dag :O)

    God aften.
    Knus Randi ♥

    SvarSlet
  2. Åh - dine venner er jeg ikke vild med, slet ikke den sav - sejt gået - Smil

    SvarSlet
  3. Hvor bliver dit tæppe flot og redskabshuset ligeså.Saven kan jeg gå med til som ven men bestemt ikke tudsen. Ha en god aften. Hilsen Birthe

    SvarSlet
  4. Kære Jo
    Sikke venner .... :) uuuf...
    Jeg tror hellere jeg ville sidde med benene oppe ( især af frygt for ham den lille tykke) ..... De motoriserede har jeg såmend også respekt for :)
    Jeres nye tilbygning ser rigtig godt ud ....
    Men det gør dine kreativiter så sandelig også
    Glæder mig sååå meget til at se månedstæppet :)
    Kæmpe kram

    SvarSlet
  5. Kære Jo.
    Jeg er ikke vild med dine nye venner. Kan det virkelig passe at du ikke kan finde nogen, der er mere interessante.
    Det er da en dejlig tilbygning I har lavet. Jeg sidder allerede og indretter den til Residens...
    Nå nej... det kan godt være at Tom ikke vil være så vild med det ??
    Fine kreative ting du har fået lavet..
    Kram Hanne

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.