mandag den 4. juni 2012

Omvendt regnbue


Det lignede det i hvertilfælde, fænomenet på himlen igår

Min cirkusbluse er også i regnbuefarver 



Ja grin I bare af navnet !!!, men det var hvad Marianne og Hanne døbte den da vi købte garnet :o)

Knap så godt går det med min anden sommerkreation


1½ meter bluse skal trævles op igen, har opdaget en fejl på det nederste af forstykket, i gåseøjemønstret  - torden og lynild!!!!


Så nu vil jeg i stedet for sætte mig ved symaskinen og få syet kant på mit blå/grønne tæppe





2 kommentarer:

  1. Hold så helt .... Fru Jepsen ....
    Den cirkustrøje er da så Mega flot :0) .....Og du er allerede ved at være færdig .... Vildt .....
    Den kan da få en til at smile og blive i godt humør .....
    fedt med maratontæppet men knap så sjovt med din anden sommerstrik.... Tror nok lige jeg havde lukket øjnene for en lille fejl ... Eller sat en fin patchwork blomst hen over .... Eller kylet det a h til .....
    Den omvendte regnbue er rigtig sjov .....
    Glæder mig til vi om snart
    Kram

    SvarSlet
  2. Man kan da kun blive i godt humør med de farver. Ærgeligt med gåseøje-blusen.

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.