mandag den 9. januar 2012

Opladning af briller........

Jo jo, den er god nok, her i huset lader vi briller op !!!!


Brillerne kom til - lidt af omveje - vores gamle fjernsyn gik sig en tur, så i går tog vi turen til Sony centret, og misbrugte Toms dankort på det groveste, det blev til et nyt fjernsyn, med dertil hørende blu-ray afspiller.
Og så kommer vi til brillerne, den kan nemlig afspille 3D film.


5. omgang af M&M månedstæppe er færdig.




På pindene er der i øjeblikket lækkert lilla bomuld/hør



Jeg har også afsluttet et projekt til Clara - men "glemte" selvfølgelig at tage billede, jeg prøver om jeg kan lokke moderen til at tage et billede og lægge på hendes blog.

Clara skrev til mig om jeg ville strikke - en trøje som man tager over hovedet der ligner en kjole.
Jeg mente det måtte være en poncho, håber jeg ramte rigtigt.

9 kommentarer:

  1. M&M ser rigtig flot og lys ud.

    Vi får se om du ramte rigtigt, når Clara får sin poncho, men mon ikke ?

    Kh Lis

    SvarSlet
  2. Hej Jo!
    Det lyder meget avanceret med opladning af briller :-)
    God mandag til dig.

    SvarSlet
  3. Hej Søde
    Ja så har man hørt det med .... Men men så kan man vel ikke strikke eller sy samtidig :0) ....ti hi
    Hvor er den smuk din 5. M&M ... Jeg er vild med din farveskala ...
    En strik til Clara ..... Og ny på vej .... Tror da nok lige du har været myreflittig med pinde - nål og tråd ....glæder mig til at se hvad du har med i morgen

    Kram og go mandag

    SvarSlet
  4. Det var dog fantastisk med de briller og sjovt:-)hvor er det en skøn farve du strikker i:-)knus og god mandag aften.

    SvarSlet
  5. Hej JO
    Smarte briller....
    Tror da Clara bliver glad for din poncho..
    også selvom det måske ikke var det hun tænkte på.
    Dine m & m er bare så flotte og enkle når du holder dem i farveskala, ikke de store problemer med at vælge hvad du nu skal vælge til den næste.

    Kram Birgit

    SvarSlet
  6. Sikke alt det du når, der er rigtig turbo på ;-)

    Flotte blogge!!!

    Briller til opladning, det kræver hvis længere forklaring!!! Smiler

    Stort kram Marlene

    SvarSlet
  7. Haha, genopladelige briller, så har man hørt det med :D

    SvarSlet
  8. Hej Jo.
    Altså de der briller.... dem må vi høre noget mere om (snart)...
    Jeg er vild med dit M&M tæppe hvor er det flot -sikken klare farver.
    Tak for din mail i dag,jeg glæder mig så meget. Du får en mail fra mig, når jeg lige har fået lavet en liste til hvad man skal bruge til "kurve på snor".
    Stort kram Hanne

    SvarSlet
  9. Ja så er man blevet så meget klogere.. ha ha opladelige briller...

    Kig ind på min blog.
    Du har vundet, og det er helt uden snyd :O)

    Knus Randi ♥

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.