tirsdag den 3. maj 2011

Fyn er fin

Ihvertilfælde i Fåborg i går.
hvor vi var 7 Bloggere samlet hos Marianne (patchworkblomsten) til blogtræf/snakkeklub/hyggeklub/kreaklub/kaffeklub osv.
Det er altid lidt spændende når man skal møde så mange nye mennesker på en gang, især når man som jeg, har været igennem en fase af livet, hvor man var temmelig a`social- men hold da op en dag vi havde.
Der blev snakket - grint - udvekslet mønstre, gode ideer - og ikke mindst lyttet, vi blev enige om, at vi ikke kun havde det kreative som fællesnævner, men faktisk også - for en del af os - en lidt træls livshistorie.
Ikke at det på nogen måde satte en dæmper på stemningen, nej - nej vi nåede endda til det punkt hvor godmodig mobning var på dagsordenen.

Elsemarie havde gaver med til os - gad vide om hun har talt med mine børn - der absolut mener jeg er den mest gaveliderlige de kender.

Og hvad kunne være bedre en broderigarn til kreative tøser.


Synes da lige værtinden også skulle med (find den røde vest)

Marianne vil du gøre mig en tjeneste, og tage et billede af hylden, med alle dine flotte tæpper, det er så svært at forklare hvor imponerende et syn det var - og jeg kom først i tanke om det på vej hjem.



3 kommentarer:

  1. kære Jo

    jeg synes simpelthen du er så sød :)♥....
    af hjertet tak for dine dejlige væremåde og tusind tak fordi du havde modet til en køretur til det sydlige af øen :)
    Dagen i dag har været hård på flere måder.... men det hele værd og jeg gør det gerne igen inden længe ....
    Du kan tro jeg gerne vil tage et billede.....
    kram og knus Marianne

    SvarSlet
  2. Kære Jo.

    Det var en fantastisk dag, og I var alle nogle fantastiske kvinder, jeg hyggede mig for vildt!!

    Gaveliderlig, det tror jeg mange kvinder er!! Jeg er helt sikkert også ;-) Kan finde på at få en ting pakket ind i butikken selvom den er til mig selv ;-)

    Tak for en dejlig dag og fordi jeg måtte lære dig at kende.

    Kram Marlene

    P.S. Har nu logget på internet explore og så kunne jeg skrive ved dig!!
    Hvis jeg er på google crome,kan jeg ikke skrive.
    Håber du forstår hvad jeg mener, lyder som rent sort snak.

    SvarSlet
  3. Godmorgen Jo
    Det har været skønt at møde en ny Verden, der også til tider kan være tidkrævende, som vi snakkede om.
    Så forskellige og så alligevel ikke et herligt mix..
    God Onsdag / Rikke

    SvarSlet

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.