tirsdag den 21. december 2010

Ekstra julegaver

I går var jeg så heldig at få lov til at hente alle 3 børnebørn i hhv. skole og børnehave, låne dem hele eftermiddagen, og først aflevere dem efter aftensmad.
Det er dejligt når de små  bor så tæt på, at man kan have den slags dagligdags glæder.

Da vi kom hjem skulle jeg lige tømme postkassen, og inden jeg nåede at komme ud af bilen, nå ned til postkassen og ind igen, havde ældste sat kaffen over (jeg havde naturligvis frisk bagte boller klar) mellemste satte 6 halve til livs, mens yngste bare gerne vil holde i hånd, mens vi spiser - man er da lykkens "pam-jule-fis"

I løbet af eftermiddagen spurgte ældste om hun måtte hygge sig ALENE inde på mit syværelse, og det måtte hun naturligvis, og se lige hvad der kom ud af det.


Hun fandt hurtigt limlakken, julepapir,kassen med julestof, en tom toiletrulle, lidt garn og en hårelastik


Man er da heldig ik`


Ja, så var der lige det med aftensmaden, ældste stegte frikadellerne, og yngste sørgede for (jeg tror han tænkte, det skulle være velkomstdrinks), små champagneglas i dukkestørrelse, der blev fyldt sådan ca. 100 gange med vand, og tømt lige så tit - af ham selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Læg rigtig gerne en kommentar, så kan jeg se du har været her.